Predstavitelia klubu nemajú najmenšie pochybnosti o dôležitosti zmodernizovania predpredaja vstupeniek. „Máme nový turniketový systém, ktorý umožňuje skenovať vstupenky aj z moderných dotykových zariadení, preto sme sa rozhodli fyzicky zrealizovať túto myšlienku,“ vysvetlil marketingový manažér Milan Bezák ml.
Vedenie MFK Ružomberok vyberalo poskytovateľa služby z troch spoločností, pričom ako najprijateľnejšia možnosť pre klub vyšla spoločnosť TICKETMEDIA, s ktorou spolupracujú napríklad ŠK Slovan Bratislava a FK Železiarne Podbrezová. Kedy si naši priaznivci prvýkrát budú môcť kúpiť vstupenky cez internet? „V aktuálnom období prebieha neustála komunikácia medzi klubom a spoločnosťou, kde sa pracuje na technickej realizácii online predaja vstupeniek pre fanúšika. Ak nenastane nejaký iný technický problém, ktorý by zamedzoval spustenie, chceme odštartovať predpredaj už pred najbližším domácim ligovým duelom so Žilinou,“ odhodlane povedal zástupca klubu.
Vo finálnej fáze príprav na spustenie online predpredaja je ešte potrebné doriešiť technické záležitosti. „Bude treba spárovať náš turniketový systém, aby bol kompatibilný so systémom TICKETMEDIA, kde je nevyhnuté aby medzi sebou neustále online komunikovali,“ priblížil Milan Bezák ml., pričom ako ďalej dodal, na úvod bude možnosť online kúpy vstupeniek v základnej cenovej hodnote 5 €. Zľavnené vstupenky budú zatiaľ dostupné len na pokladniach a na ekonomickom oddelení klubu.
Spustenie predpredaja prinesie hneď niekoľko výhod tak pre klub, ako aj fanúšikov. „V prvom rade vyhovieme určitému počtu fanúšikov, ktorí sa dopytovali po tejto požiadavke. V narastajúcom online svete aj my chceme ísť s dobou a ponúknuť našim priaznivcom možnosť online predaja, na ktorý sa sústreďuje čoraz väčšia časť mladšej generácie. Dané riešenie nám ponúka možnosť skrátenia dlhých radov fanúšikov čakajúcich pri pokladniach pred zápasmi, čo v dvadsiatom prvom storočí negatívne pôsobí na fanúšika. V rámci spoločnosti, s ktorou začíname spoluprácu, budú naše zápasy intenzívnejšie propagované na viacerých miestach, čím máme možnosť osloviť širšiu skupinu potenciálnych fanúšikov, následne s nimi pracovať a postupe budovať vzťah medzi fanúšikmi a klubom,“ povedal marketingový manažér MFK Ružomberok.
Vstupenky bude možné zakúpiť prostredníctvom mobilných aplikácií dostupných pre iOS alebo Android, v online predaji na www.ticketmedia.sk. Zároveň bude možná kúpa prostredníctvom kamennej predajnej siete GGT TABAK PRESS, ktorá má priamo v Ružomberku predajné miesta v obchodných reťazcoch Kaufland a Tesco, na železničnej a autobusovej stanici, a v okolí Ružomberka sú to napríklad: Dolný Kubín, Liptovsky Mikuláš, Važec, Liptovský Hrádok, Nižná, Tvrdošín, Trstená, Námestovo,Ľubochňa, Partizánska Ľupča.
Pri online kúpe vstupenky bude mať jej vlastník viac možností a výhod, napr. že si môže sám dopredu vybrať konkrétne miesto na tribúne. Zároveň, že nemusí čakať v rade pred štadiónom na kúpu vstupenky a stačí mu, keď bude mať vstupenku uloženú vo svojom mobilnom zariadení, ktoré keď priloží k nášmu turniketovému systému, tak ju dokáže prečítať.